Moduł Zadania stanowi rozwiązanie pomagające w bieżącej realizacji usług oraz ogólnych zadań wykonywanych w przedsiębiorstwie, kontrolowaniu ich przebiegu, a także archiwizowanie informacji, plików i odnośników związanych z ich wykonywaniem. Umożliwia on planowanie oraz zlecanie czynności innym użytkownikom.
Zadania można udostępniać Klientom i Partnerom, aby współuczestniczyli w ich realizacji, jednocześnie dodatkowo istnieje opcja zmian widoczności plików i komentarzy. Dzięki temu można rozdzielić wiadomości pomiędzy użytkowników systemu oraz dołączanymi partnerami i klientami.
Podstawowe funkcjonalności modułu Zadania to:
-
dodawanie komentarzy, plików, odnośników do zadania,
-
przenoszenie komentarzy i załączników do archiwum - funkcja jest szczególnie przydatna przy rozległych zadaniach związanych z zarządzaniem projektami - zarchiwizowane elementy można w każdej chwili przywrócić do bieżących,
-
dodawanie wykonujących i powiadamianych, w tym użytkowników zarejestrowanych przez Strefę Partnera i Strefę Klienta,
-
możliwość wyszukiwania zadań wg nazw oraz słów występujących w opisach/komentarzach,
-
kategoryzowanie zadań według preferencji użytkownika, istnieje możliwość wprowadzania własnych kategorii i przypisywania ich do konkretnych zadań. Każde zadanie może mieć nieskończoną liczbę kategorii.
Korzyści jakie daje moduł Zadania:
-
uporządkowany sposób prowadzenia usług i zadań realizowanych w przedsiębiorstwie,
-
proste archiwizowanie informacji związanych z realizowanymi usługami i zadaniami,
-
uproszczony kontakt z Klientami i Podwykonawcami w związku z realizacją usługi.