Moduł Kalendarz umożliwia planowanie spotkań i innych wydarzeń oraz dodawanie do nich użytkowników systemu i Stref Klienta oraz Partnera.
Użytkownicy mają dostęp do zasobów Kalendarza w sposób bezpośredni (po kliknięciu opcji Kalendarz), a także z poziomu pulpitu, gdzie znajduje się informacja o zbliżających się wydarzeniach (w ilości określonej przez użytkowników w zakładce ustawienia).
Dodatkowo moduł posiada tzw. przestrzeń roboczą. Dostęp do niej następuje z poziomu widoku dziennego kalendarza, gdzie widoczne są wszystkie załączone do niego pliki dostępne do pobrania oraz komentarze dodawane przez jego uczestników.
Podstawowe funkcjonalności jakie daje moduł Kalendarz:
-
dodawanie, usuwanie i edytowanie wydarzeń, możliwość przenoszenia wydarzeń w kalendarzu za pomocą funkcji Drag’n’Drop,
-
przeglądanie zawartości kalendarzy w widokach: dziennym, tygodniowym i miesięcznym,
-
dodawanie do wydarzeń osoby powiadamiane i uczestników z systemu głównego, Strefy Partnera i
-
strefy Klienta oraz innych,
-
dodawanie do wydarzeń komentarzy i załączników, a także możliwość rezerwowania zasobów z poziomu wydarzenia,
-
dodawanie wydarzeń cyklicznych.
Korzyści jakie daje moduł Kalendarz:
-
system powiadamia o nadchodzących terminach planowanych (dodawanych) wydarzeń do kalendarza,
-
możliwość planowania wydarzeń dla użytkowników systemy głównego, Strefy Partnera, Strefy Klienta oraz pozostałych osób nieposiadających dostępu do systemu,
-
powiązanie kalendarza z programami pocztowymi oraz kontem Google,
-
możliwość otrzymywania powiadomień o wydarzeniach,
-
ułatwienie wprowadzania wydarzeń powtarzających się regularnie - dodawanie wydarzeń cyklicznych.