Działalność sprzedażowa to moduł naszego nowoczesnego CRMa służący do ewidencji wszystkich działan prosprzedażowych w organizacji. Dzięki różnym poziomom uprawnień umożliwia także zarządzanie działaniami sprzedażowymi departamentu lub całej firmy.
Działania sprzedażowe posiadają takie funkcje jak: definiowanie osób powiadamiany, definiowanie osób wykonujących, prognozowanie budżetu oraz dodawanie komentarzy, odnośników i plików. Ponadto do działań sprzedażowych można dołączać osoby spoza przedsiębiorstwa wpisane do Strefy Partnera lub Strefy Klienta.
Dostęp do modułu można uzyskać standardowo z poziomu aplikacji przeglądarkowej, ale również poprzez naszą aplikację mobilną, co czyni moduł ten pełnoprawnym mobilnym CRMem.
Podstawowe funkcjonalności modułu Działania sprzedażowe to:
-
dodawanie, edytowanie i usuwanie działań sprzedażowych,
-
zakańczanie działań sprzedażowym negatywnie i pozytywnie i tym samym wiązanie działań sprzedażowych z umowami, a następnie automatyczne otwieranie zadań dla realizowanych usług,
-
zarządzanie działaniami sprzedażowymi działów, departamentów i całej firmy przez osoby odpowiedzialne,
-
przygotowywanie szczegółowych budżetów dla działań sprzedażowych i automatyczne wyliczanie marży,
-
możliwość wyszukiwania działań sprzedażowych.
Korzyści jakie daje moduł Działania sprzedażowe:
-
zebranie informacji o sprzedaży prowadzonej w przedsiębiorstwie w jednym miejscu,
-
grupowanie działań sprzedażowych ze względu na dział/departament, osoby prowadzące, produkty, okresy czasu,
-
utrzymanie porządku w danych na temat sprzedaży prowadzonych przez przedsiębiorstwo,
-
możliwość łatwego i szybkiego zarządzania sprzedażą w organizacji przez osoby zarządzające,
-
automatyczne pobieranie informacji do raportów sprzedażowych przygotowywanych przez system.