Aktywność sprzedażowa stanowi raport, który zawiera statystyki dotyczące prowadzonych działań z podziałem na departamenty (dla Zarządu), prowadzących (dla Dyrektorów i Zarządu) oraz kategorie (dla wszystkich użytkowników).
Grupuje działania sprzedażowe i grupuje je w ramach czterech kategorii Rozpoczęte, Trwające, Zakończone pozytywnie oraz Zakończone negatywnie. Pozawala na generowanie danych dla wybranych okresów oraz produktów.
Podstawowe funkcjonalności raportu Aktywności sprzedażowej to:
-
grupowanie danych z dostępnych w systemie działań sprzedażowych,
-
zbieranie informacji o działaniach sprzedażowych i ich grupowanie w tym: budżety oraz osóby odpowiedzialne za sprzedaż,
-
bezpośredni dostęp do działań sprzedażowych z poziomu raportu,
-
sumowanie marży dla określonego okresu, działu, osób prowadzących.
Korzyści jakie daje raport Aktywności sprzedażowej:
-
łatwy sposób oceny skuteczności sprzedaży,
-
bezpośredni dostęp do skróconych informacji o sprzedaży prowadzonej przez pracowników,
-
automatyczne generowanie skomplikowanych raportów, które ułatwiają pracę: sprzedawcom, zarządzającym, dyrektorom oraz pozostałym osobą w przedsiębiorstwie odpowiedzialnym za wynik i rozliczanym z niego.