Raport Kosztów przedstawia dane dotyczące wszystkich poniesionych przez firmę wydatków.
Tabela pokazuje sumy kosztów według kategorii oraz wybranych działów. W łatwy sposób można przejrzeć poszczególne pozycje w danej kategorii składające się na sumę kosztów.
Ponadto raport daje możliwość przedstawiania danych w postaci wykresów kołowych.
Podstawowe funkcjonalności Raportu Kosztów to:
-
dostęp do wszystkich pozycji danej kategorii - po kliknięciu na określoną komórkę wyświetla się okno z listą dokumentów kosztowych,
-
prezentacja danych w formie czytelnych wykresów kołowych,
-
możliwość generowania raportów dla dowolnych okresów, departamentów, a także całej firmy,
-
możliwość określenia własnych kategorii kosztów (na podstawie kilkudziesięciu predefiniowanych),
-
automatyczne generowanie raportów na podstawie informacji wprowadzonych i aktualizowanych w systemie.
Korzyści jakie daje Raport Kosztów:
-
automatyczne tworzenie skomplikowanych raportów niezbędnych w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa,
-
szybki dostęp do poszczególnych rekordów zsumowanych w raporcie - wyświetlanie wyskakującego okienka zawierającego wszystkie szczegółowe informacje na temat sumy,
-
efektywne przeglądanie wszystkich elementów składowych,
-
automatyczne wyliczanie sum kosztów w różnych wymiarach.