Moduły Strefa Klienta i Strefa Partnera pozwalają na prowadzenie projektów i usług bezpośrednio z klientami, podwykonawcami i współpracującymi przedsiębiorstwami za pomocą systemu.
Strefy te mają specyfikę systemu B2B do tworzenia rozbudowanej siatki partnerów oraz kontrahentów i są bardzo przydatne do realizacji zadań, które wymagają bieżącej współpracy i konsultacji.
Dzięki tym modułom Klient lub Partner dodany do Strefy ma dostęp do systemu, w którym widzi przydzielone do niego zadania i działania sprzedażowe w charakterze wykonującego lub powiadamianego, otrzymuje na wskazany adres e-mail powiadomienia adresowane do niego. Ponadto może korzystać z kalendarza, kontaktów i aktualności.
Podstawowe funkcjonalności modułów Strefa Klienta i Strefa Partnera to:
-
udostępnienie klientom/partnerom książki kontaktów, gdzie znajdują się dane wszystkich pracowników firmy, z którymi aktualnie dany klient/partner ma współdzielone zadania,
-
udokumentowanie decyzji klienta/partnera i komunikacji dotyczących realizacji usługi bądź zadania,
-
określanie widoczności poszczególnych rekordów (komentarze, pliki, odnośniki) w systemie w stosunku do klienta/partnera, co pozwala to na dopuszczenie klienta/partnera tylko do części informacji znajdujących się w zadaniu,
-
udostępnienie klientom/partnerom ograniczonych uprawnień (komentarzy, plików oraz odnośników), dzięki którym możliwa jest komunikacja, jednocześnie uprawnienia te nie pozwalają na edytowanie ani usuwanie zadań i działań sprzedażowych,
-
przekazywanie klientom/partnertom automatyczny powiadomień na temat aktualizacji dokonywanych w systemie.
Korzyści jakie dają moduły Strefa Klienta i Strefa Partnera:
-
możliwość bieżącej współpracy z klientem/partnertem poprzez system,
-
bezpieczeństwo komunikacji pomiędzy firmą a klientem/partnertem, dzięki zmianie widoczności,
-
pełna dokumentacji realizowanych zadań prowadzonych z klientem/partnerem,
-
ograniczenie kosztów związanych ze spotkaniami i pozostałymi formami komunikacji, dzięki wykorzystaniu systemu.