Grupa Sprzedaż i Marketing udostępnia moduły typu CRM niezbędne do prowadzenia i ewidencjonowania działalności sprzedażowej w przedsiębiorstwie.
Użytkownicy otrzymują możliwość efektywnego i zorganizowanego gromadzenia informacji o kontakach z wszystkimi kontrahentami oraz współpracy online na etapie procesu ofertowania.
Informacje o działalności sprzedażowej są zbierane i prezentowane w raportach prognozujących sprzedaż oraz wykazujących efektywność i częstotliwość działań poszczególnych pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż w firmie.
Przykładowe funkcje modułów grupy Sprzedaż i Marketing:
-
automatyczny monitoring aktualności działań.
-
ewidencja kontaktów z klientami.
-
generowanie dokumentów ofertowych.
-
gromadzenie informacji o produktach firmy.
-
kalkulacja oferty z użyciem narzędzia Budżet.
-
prognozowanie sprzedaży w czasie.
-
wygodne przypomnienia o czynnościach sprzedażowych.
W skład tej grupy wchodzą następujące moduły: