Moduł Kasa służy do rozliczania salda przychodów i wydatków w gotówce.
Kasa jest przydatna w firmie w przedstawianiu bilansu wpłat i wypłat gotówkowych w danym miesiącu.
Dla każdego dokumentu kosztowego lub przychodowego, w którym jedna z zapłat zostaje oznaczona jako gotówkowa, w kasie pojawia się automatycznie odpowiedni wpis z adekwatną datą oraz kwotą.
Podstawowe funkcjonalności modułu Kasa to:
-
automatyczne generowanie stanu gotówki w kasie firmowej,
-
zautomatyzowane zbieranie informacji o wpłatach i wypłatach gotówkowych,
-
możliwość ręcznego dodawania wpisów (ma/winien) do kasy bez powiązanych dokumentów.
Korzyści jakie daje moduł Kasa:
-
wygodne zarządzanie przepływami gotówkowymi w kasie firmy,
-
gotowe zestawienie (eksport do arkusza kalkulacyjnego) dla pełnej księgowości,
-
bieżąca kontrola salda gotówki.