Moduł Zamówienia wewnętrzne pozwala na kontrolę i nadzór nad zamówieniami w przedsiębiorstwie. Pracownicy mogą poprzez system kierować oficjalne prośby dotyczące zakupu materiałów biurowych, urządzeń niezbędnych do pracy i innych.
Pozwala on na zachowanie określonej ścieżki realizacji (wskazanie osoby odpowiedzialnej za zamówienia) oraz zatwierdzania zamówienia przez przełożonych.
Podstawowe funkcjonalności modułu Zamówienia wewnętrzne to:
-
dodawanie zamówień przez pracowników,
-
wycena zamówień przez osoby odpowiedzialne za dział logistyki i zamówień w przedsiębiorstwie,
-
określenie własnej ścieżki zatwierdzania zamówień,
-
wprowadzenie limitów wartości zamówień dla których wymagana jest określona ścieżka decyzyjna,
-
filtrowanie zamówień wewnętrznych w przedsiębiorstwie po statusie ich realizacji („Realizowane”, „Zrealizowane”, „Do zatwierdzenia”, „Zatwierdzone”, „Twoje”),
-
generowanie zestawień (Formularza zamówień wewnętrznych) wysyłanego jako załącznik dopowiadomienia systemowego.
Korzyści jakie daje moduł Zamówienia wewnętrzne:
-
możliwe jest nadzorowanie pełnego procesu zamawiania materiałów i urządzeń w przedsiębiorstwie,
-
wysyłanie automatycznych zawiadomień poprzez system.