Moduł pozwala na wprowadzenie do systemu funkcjonującej struktury organizacyjnej. Jednocześnie odpowiednie przypisanie poziomów struktury organizacyjnej definiuje dostęp do danych przez użytkowników systemu, a także podział raportów.
Podstawowe funkcjonalności modułu Struktura organizacyjna to:
-
ustalanie struktury organizacyjnej,
-
ustalanie domyślnych ustawień systemu,
-
przypisywanie lokalizacji (biur, siedzib) do poszczególnych komórek organizacyjnych,
-
edycja wcześniej przygotowanej struktury organizacyjnej.
Korzyści jakie daje moduł Struktura organizacyjna:
-
wprowadzenie funkcjonującej w firmie struktury w systemie,
-
określenie ścieżek przesyłania informacji i dostępu danych według ustalonych w przedsiębiorstwie zasad i reguł,
-
prosty sposób zarządzania strukturą organizacyjną systemu i wprowadzanie w niej zmian.
Przykładowe struktury:
-
Przykład I - Struktura przydatna dla kontroli i raportowania sprzedaży poszczególnych sprzedawców i działów produkcji.
-
Przykład II - Standardowa struktura przedsiębiorstwa.